Edward Balcerzan Domysły
Wojciech Ligęza Drugi nurt. O poetach polskiej dwudziestowiecznej emigracji
Zdzisław Lipiński Krople
Tomasz Majzel Części
Karol Samsel Autodafe 7
Andrzej Wojciechowski Zdychota. Wiersze wybrane
Edward Balcerzan Domysły
Wojciech Ligęza Drugi nurt. O poetach polskiej dwudziestowiecznej emigracji
Zdzisław Lipiński Krople
Tomasz Majzel Części
Karol Samsel Autodafe 7
Andrzej Wojciechowski Zdychota. Wiersze wybrane
Andrzej Ballo Niczyje
Maciej Bieszczad Pasaże
Maciej Bieszczad Ultradźwięki
Zbigniew Chojnowski Co to to
Tomasz Dalasiński Dzień na Ziemi i 29 nowych pieśni o rzeczach i ludziach
Kazimierz Fajfer Całokształt
Zenon Fajfer Pieśń słowronka
Piotr Fluks Nie z tego światła
Anna Frajlich Szymborska. Poeta poetów
Adrian Gleń Jest
Jarek Holden Gojtowski Urywki
Jarosław Jakubowski Baza
Jarosław Jakubowski Koń
Waldemar Jocher dzieńdzień
Jolanta Jonaszko Nietutejsi
Bogusław Kierc Dla tego
Andrzej Kopacki Życie codzienne podczas wojny opodal
Jarosław Księżyk Hydra
Kazimierz Kyrcz Jr Punk Ogito w podróży
Franciszek Lime Garderoba cieni
Artur Daniel Liskowacki Do żywego
Grażyna Obrąpalska Zanim pogubią się litery
Elżbieta Olak W deszczu
Gustaw Rajmus >>Dwie Historie<< i inne historie
Juan Manuel Roca Obywatel nocy
Karol Samsel Autodafe 6
Kenneth White Przymierze z Ziemią
Andrzej Wojciechowski Budzą mnie w nocy słowa do zapisania
Wojciech Zamysłowski Birdy peak experience
City 6. Antologia polskich opowiadań grozy
Lewicowe szaleństwo zalewa i deprawuje Hiszpanię szerokim frontem. 30 kwietnia 2015 Óscar Fraile na łamach dziennika “Día de Valladolid” poinformował, że w czerwcu tego roku rozpocznie się demontaż a właściwie demolka monumentu wysokiego na 31 metrów poświęconemu Onésimo Redondo, zlokalizowanego na szczycie San Cristóbal, a wzniesionego 24 lipca 1961 roku. Koszty tego barbarzyństwa obliczono na 108 546 euro, w kraju, który jest porażony 25% bezrobociem. Cztery rzeźby, każda wysoka na 3,5 metra, o wielkiej wartości artystycznej: Onésimo Redondo, chłop, robotnik i kombatant dzieła wybitnego artysty rzeźbiarza z Wysp Kanaryjskich Manuela Ramosa, co prawda mają być przeniesione do lapidarium w Centrum Historycznym w Salamance. Ale całość kompozycji doskonale wpisanej w kastylijski krajobraz zostanie zdewastowana.