Konrad Wojtyła (Historia lubi się powtarzać...)
Krzysztof Niewrzęda Second life (fragment)
James Joyce:
Mateusz Falkowski Pięć formuł filozoficznych, za których pomocą można scharakteryzować pisarstwo Joyce’a
Piotr Paziński Krosna Penelopy
Zenon Fajfer Widokówka z Dublina
To nie jest najtrudniejsze dzieło świata. Rozmowa Konrada Wojtyły z Krzysztofem Bartnickim
Karol Samsel Światośmierć Jamesa Joyce’a
Katarzyna Bazarnik Niebieska księga z Eccles w krzywym zwierciadle Finnegans Wake
Paweł Orzeł O filmowych interpretacjach prozy Jamesa Joyce’a
Tadeusz Zubiński Kresy nad Atlantykiem
poezja:
Marcin Orliński Imię, Uprawa i inne formy przetrwania, Okruszki
proza:
Julia Fiedorczuk Fuga
poezja:
Mariusz Appel wieża ciśnień, umierajkowo, die kunst der fuge
proza:
Lech M. Jakób Ciemna materia (fragment)
poezja:
Anna Frajlich Jesteś, Koniec sierpnia, Czasy
dziennik:
Maciej Cisło Błędnik po „Błędniku”
epistoły:
Wanda Karczewska Listy do Seweryna (fragment)
z Paryża:
Andrzej Wasilewski Rzeźby, które myślą. Bolesław Biegas
z Londynu:
Noil Branc Artyści ulicy w Teatrze Telewizji
szkice na biletach:
Arkadiusz Polewka Work in progress
krytyka literacka:
Alan Sasinowski Mann, ty ancymonie! (Małgorzata Łukasiewicz Jak być artystą. Na przykładzie Thomasa Manna)
Cezary Sikorski Obcy o zmierzchu. Na marginesie polskiego wydania Poezji wszystkich Georga Trakla w tłumaczeniu Andrzeja Lama (Georg Trakl Poezje wszystkie)
Enrique José Cándido Literatura z ekranu (Michael Joyce Popołudnie, pewna historia)
Konrad Wojtyła Wyzwolić się z własnego szaleństwa (Edward Stachura Dziennik. Zeszyty podróżne 2)
Teresa Rudowicz, Sein zur Liebe w drodze z Hameln (Leszek Żuliński Dzieci z Hameln)
Maja Staśko P(r)oza ciałem (Paweł Orzeł Ostatnie myśli (sen nie przyjdzie))
Paweł Brzeżek Essai de framboise (Małgorzata Południak Czekając na Malinę)
Wanda Skalska Diariusz niebanalny (Krzysztof Lisowski Czarne notesy. O niekonieczności)
Anna Łozowska-Patynowska Kolejne strony ciała (Barbara Janas-Dudek Zakład pracy chronionej)
Konrad Wojtyła Korepetycje z Kaczmarskiego (Iwona Grabska, Diana Wasilewska Lekcja historii Jacka Kaczmarskiego)
Krzysztof Maciejewski Trójteatr świata (Ewa Elżbieta Nowakowska Merton Linneusz Artaud)
Paweł Nowakowski W tle (Inga Iwasiów Na krótko)
muzyka:
Monika Petryczko 50 tysięcy DJ-ów nie może się mylić (Daniela La Luz Simply Everywhere)
Tadeusz Hnat Głos w objęciach gitary (Irinel Anghel / Sorin Romanescu Guitar Hands on a Singing Body)
Monika Petryczko Jazz śmiercionośny (Niechęć Śmierć w miękkim futerku)
stałe felietony:
„nie w rzędzie” – Krzysztof Niewrzęda
„poza mainstreamem” – Izabela Fietkiewicz-Paszek Po śladach wiersza trafiać do źródeł. Bartosz Sadliński i Izabela Wageman
„w swoim tempie” – Krzysztof Hoffmann Dobre początki
„dlaczego nie jestem malarzem” – Małgorzata Południak Gdyby wszyscy zostali w domu
„wściekłe sumienie” – Anatol Ulman Zlikwidować na rzecz arkadii
wywiad:
Nie chodzi o to, by było ładnie. Rozmowa „eleWatora” z prezesem Fundacji Literatury imienia Henryka Berezy – Arturem Danielem Liskowackim